نهمین نشست کتاب خوان کتابخانه ای

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 158
بازدید هفته : 163
بازدید ماه : 2321
بازدید کل : 47557
تعداد مطالب : 794
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

<
نویسنده : فتاحی مسئول کتابخانه
تاریخ : چهار شنبه 29 دی 1395
نظرات

خلاصه ای از کتابهای معرفی شده نهمین نشست کتاب خوان کتابخانه ای:

هنر خوب زندگی کردن: ارائه: فاطمه حیدری زادی

این کتاب دارای پنج بخش است در هریک از بخش ­های آن به مواردی چون هنر نیک اندیشیدن، هنر دوست داشتن، هنرکارکردن، هنر فرماندهی کردن، هنرپیر شدن اشاره شده است.

رژیم به زبان آدمیزاد: ارائه: کبری محمدی

اگر از بالا و پایین رفتن های رژیم خسته شده اید، پس این راهنمای معتبر و دوستانه برای شماست. این کتاب جامع و روشن، با تازهترین اطلاعات روزآمد، نه تنها آنچه برای دانستن و انجام دادن نیاز دارید به شما نشان میدهد، بلکه در شناسایی و رفع موانع بازدارنده به شما کمک میکند! جین کربی، متخصص تغذیه، مالک مدرسه ی آشپزی ورمونت است، که به ثبت رسیده. انجمن رژیم امریکا بزرگترین گروه تخصصی تغذیه و سلامت در دنیاست.

هنر سفره آرایی و تززین مواد غذایی: ارائه: سارا عبدی

نویسنده‌ی این مجلد، پس از معرفی ابزار سفره‌آرایی، به تزیین سفره توسط سبزیجات، مركبات و سیفی‌جات پرداخته‌است. تزیین پیاز، تربچه، گوجه‌فرنگی، خیار، كدوتنبل، گل رز سرخ با چغندر، شمعدان با هویج، زنبق آبی در پوست پرتقال، هندوانه به شكل نهنگ و ... از مطالب این بخش هستند. پس از آن تزیین انواع آش، خورشت، سالاد، تخم‌مرغ و كوكو آموزش داده‌شده و در انتها چیدمان انواع سفره‌های مذهبی و ایرانی به طبع رسیده‌است.

تغذیه در خانواده: ارائه: پریسا خاصی

كتاب" تغذیه در خانواده " پنجمین جلد از كتاب های خانواده موفق، به همت سازمان ملی جوانان، توسط انتشارات دانشگاه پیام نور منتشر شده است. كتاب "تغذیه در خانواده" پنجمین جلد از مجموعه كتاب های خانواده موفق، توسط "فاطمه كوهپایه ای ها" تالیف شده است.دراین كتاب سعی شده است در كنار ارائه مطالب علمی و توصیه های كاربردی در زمینه تغذیه سالم اعضای خانواده، با استفاده از آیات و روایات گرانقدر، اصول اسلامی تغذیه را نیز به افراد آموزش داده تا زوج های جوان اصول تغذیه اسلامی را فرا گرفته و با نگرشی جدید نسبت به تغذیه، بتوانند تغذیه ای آگاهانه داشته و از نعمت خانواده ای سالم، شاد و با نشاط برخوردار شوند. 

سین هشتم: ارائه: معصومه کریمی

کتاب حاضر، مجموعه‌ای از نکته‌های کوتاه و آموزنده برای مدیریت بهتر زندگی است. این راهکارهای ساده و آسان برای سبک زندگی بهتر؛ در هشت فصل تنظیم شده‌اند. خواننده در فصل اول با راهکارهای جالبی برای خرید، نگهداری و شست‌وشوی لباس آشنا می‌شود.

در فصل دوم، صرف وقت برای آشپزی و شیرینی‌پزی لذت دورهم بودن در جمع خانواده بیان می‌شود. خواننده در فصل سوم با راهکارهای مفیدی برای تمیز کردن منزل و وسایل آن آشنا می‌شود. در فصل چهارم، برخی از فوت‌وفن‌های خانه‌داری بیان می‌شوند. سلامت و زیبایی، نکته‌های آداب معاشرت، نکته‌های ایمنی برای پیشگیری از حوادث سفر نیز از موضوعات بیان شده در فصول بعدی هستند.

قوانین زندگی:ارائه: مریم عزیزی

کتاب حاضر نخستین بار تحت عنوان " روابط موفق‌: ۲۵ قانون‌ مهم‌ برای‌ انتخاب‌ مرد یا زن‌ دلخواه‌ خود براساس‌ رابطه‌ای‌ مبتنی‌ بر عشق‌'' با ترجمه‌ بهناز روان‌آسا، کامران‌ افشار توسط انتشارات اسرار دانش در سال ۱۳۸۱ و سپس تحت عناوین متفاوت در سالهای مختلف توسط مترجمان و ناشران متفاوت ترجمه و منتشر شده است.

عنوان دیگر: ‏‫روابط موفق : ۲۵ قانون مهم برای انتخاب مرد یا زن دلخواه خود بر اساس رابطه‌ای مبتنی بر عشق.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تعداد بازدید از این مطلب: 205


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


<-CommentForm->

اینجا وبلاگ کتابخانه ی عمومی پروین اعتصامی شهر ایلام - وابسته به نهاد کتابخانه های عمومی کشور - هستش. از این به بعد همه خبرهای مربوط به کتابخانه رو می تونید تو این وبلاگ بخونید و دنبال کنید. واسه این که به کتابخانه ما سر بزنید بیاید خیابان پاسداران، پارک کودک، می تونید با شماره 08433338520 هم تماس بگیرید. منتظر حضور شما تو کتابخانه ی خودتون هستیم. شرایط عضویت یک قطعه عکس 3*4 کپی کارت ملی مبلغ 20هزارتومان جهت عضویت