برگزاری جلسه قصه گویی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 154
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 154
بازدید ماه : 2312
بازدید کل : 47548
تعداد مطالب : 794
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

<
نویسنده : فتاحی مسئول کتابخانه
تاریخ : چهار شنبه 1 شهريور 1396
نظرات

به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) جلسه قصه گویی برای کودکان از کتاب گلی برای آخرین پیامبر(ص):زندگینامه حضرت فاطمه (س) در کتابخانه پروین اعتصامی برگزار شد:

«گلی برای آخرین پیامبر (ص)» زندگی نامه حضرت فاطمه علیهاالسلام است که به صورت چند داستان و برای نوجوانان نوشته شده است. در این کتاب چهل حکایت از زندگی حضرت فاطمه (س)، برای نوجوانان، به طبع رسیده است عناوین برخی از آنها عبارت اند از" : صدای آسمانی"، "دست‌های كوچك"، "تبسم"، "غذای بهشتی"، "عیادت"، "خوشه‌های انگور"، "خانه، خانه توست"، "عطر و لباس"، "زمین و آسمان "و "گونه‌های سوخته ."بعد از رحلت پیامبر (ص)، پیرمردی به در خانه فاطمه (س) رفته از او یادگاری از پیامبر (ص) طلب می‌كند .فاطمه (س) در پاسخ پیرمرد سخنانی از پیامبر (ص) برای او نقل می‌كند از جمله" : كسی كه همسایه خود را آزار دهد، مسلمان نیست .خدا انسان‌های نیكوكار را دوست دارد و بر انسان‌های دشنام دهنده خشم می‌گیرد .حیا و پاكدامنی، نشانه ایمان است و صاحب خود را به بهشت می‌برد، و دشنام دادن، نشانه بد زبانی است و صاحب خود را به آتش می‌برد ".

هدف از برگزاری این جلسه آشنا ساختن کودکان با زندگانی حضرت فاطمه (س) بود 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تعداد بازدید از این مطلب: 133


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


<-CommentForm->

اینجا وبلاگ کتابخانه ی عمومی پروین اعتصامی شهر ایلام - وابسته به نهاد کتابخانه های عمومی کشور - هستش. از این به بعد همه خبرهای مربوط به کتابخانه رو می تونید تو این وبلاگ بخونید و دنبال کنید. واسه این که به کتابخانه ما سر بزنید بیاید خیابان پاسداران، پارک کودک، می تونید با شماره 08433338520 هم تماس بگیرید. منتظر حضور شما تو کتابخانه ی خودتون هستیم. شرایط عضویت یک قطعه عکس 3*4 کپی کارت ملی مبلغ 20هزارتومان جهت عضویت