برگزاری اختتاميه كتابخانه اي جشنواره رضوي در کتابخانه عمومی پروین اعتصامی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 153
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 153
بازدید ماه : 2311
بازدید کل : 47547
تعداد مطالب : 794
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

<
نویسنده : فتاحی مسئول کتابخانه
تاریخ : چهار شنبه 15 شهريور 1396
نظرات

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام؛ کبری محمدی، مسئول کتابخانه عمومی پروین اعتصامی شهر ایلام از برگزاری اختتامیه کتابخانه ای جشنواره رضوی در این کتابخانه خبر داد.

محمدی گفت: :   برنامه‌های فرهنگی همچون جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی کتاب‌هایی ارزشمند، فرصتی برای آشنایی افراد به خصوص کودکان با سیره معصومین(ع) و بهره‌مندی از این سیره در شیوه زندگی آنهاست.                                                                                                                                                                              

وی گفت :به مناسبت عید غدیر خم از برگزیدگان وشرکت کنندگان جشنواره رضوی  ، در  کتابخانه پروین اعتصامی تقدیر شددر این مراسم  که با حضور کارشناسان اداراه کل وجمعی از اعضا فعال به همراه خانواده آنها برگزار شد از برگزیدگان واعضا فعال تقدیر به عمل آمد

در ابتدای این جلسه که باقرائت آیاتی از کلام الله مجید شروع شد جناب آقای یاسمی رئیس محترم کتابخانه های عمومی شهرستان ایلام با بیان اینکه کتاب به شادمانی و نشاط اجتماعی کمک می‌کند، تصریح کرد: به صحنه آوردن مردم در جشنواره‌های رضوی، ضمن توجه به ارزش‌های اخلاقی و الگو قرار دادن ائمه اطهار علیه السلام، پویایی و نشاط اجتماعی را در بین شهروندان افزایش می‌دهد.  

محمدی گفت :. در مراسم اختتامیه کتابخانه ای هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی که با حضور شرکت کنندگان، و برگزیدگان همراه با والدین و اعضای کتابخانه برگزارگردید، از 6نفربرگزیده، 4 نفر برگزیده بخش کودک 1-رامان ملکشاهی 2-محمدامین ویسی 3-هستی هاشم بیگی 4-پانیذ ملکوتی و در بخش بزرگسال مکتوب از لیلاابراهیمی در بخش بزرگسال آنلاین از سودابه روستایی تقدیر بعمل آمد. همچنین از 26نفر شرکت کننده کودک در بخش نقاشی نیز با دریافت لوح تقدیر و کتاب کودک از جناب آقای مختارپور دبیر کل محترم نهاد کتابخانه های عمومی کشور تقدیر و تشکر بعمل آمد.

     

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تعداد بازدید از این مطلب: 376


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


<-CommentForm->

اینجا وبلاگ کتابخانه ی عمومی پروین اعتصامی شهر ایلام - وابسته به نهاد کتابخانه های عمومی کشور - هستش. از این به بعد همه خبرهای مربوط به کتابخانه رو می تونید تو این وبلاگ بخونید و دنبال کنید. واسه این که به کتابخانه ما سر بزنید بیاید خیابان پاسداران، پارک کودک، می تونید با شماره 08433338520 هم تماس بگیرید. منتظر حضور شما تو کتابخانه ی خودتون هستیم. شرایط عضویت یک قطعه عکس 3*4 کپی کارت ملی مبلغ 20هزارتومان جهت عضویت