آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 794
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

<
نویسنده : فتاحی مسئول کتابخانه
تاریخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394
نظرات

تعداد بازدید از این مطلب: 176


نویسنده : فتاحی مسئول کتابخانه
تاریخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394
نظرات

كتاب "لطفا گوسفند نباشيد" به همراهي 35 نفر از اساتيد در گروه فرهنگي انتشارات ثامن تدوين گرديده كه 25 نفر از اساتيد مذكور در خارج از كشور بسر ميبرند و با استفاده از 20000 منبع علمي كه بعد از حروفچيني تعداد صفحات آن بالغ بر147 صفحه مي شود. منابع شامل: آخرين سخنراني هاي اوشو، آنتوني رابينز، دستنوشتههاي اسكاول شين، مزامير داود، ترانههاي حضرت سليمان – اناجيل چهارگانه، قرآن كريم، سخنان معصومين و آخرين پديدههاي علمي روانشناسي امروز دنيا مي باشد. پيشنهاد ميكنيم اين كتاب را به عنوان يك كتاب درسي بخوانيد نه براي سرگرمي و به دوستان خود هديه كنيد. متن زير برگرفته از سايت انتشارات ثامن درباره اين كتاب مي باشد. تقديم به عزيزاني كه نميخواهند گوسفند بمانند! درباره كتاب «لطفاً گوسفند نباشيد!» چيزي نميتوانيم بگوئيم فقط برايتان بگوئيم: تا اين تاريخ (بهار 1386) تعداد 380 نام از اروپا، امريكا، كانادا و تمام شهرستانهاي ايران برايمان رسيده كه طبق آمار اخذ شده به نتايج آتي رسيديم:4 مورد عدم خودكشي 6 مورد ترك اعتياد (دو مورد آن از دو خانواده ايراني در انگليس بود) 13 مورد رفع افسردگي 27 مورد قبول در دانشگاه كه به گفتهي خود افراد يكي از عوامل مهم و اساسي قبولي آنان در دانشگاه مطالعه كتاب گوسفند بوده است. تغييرات اساسي در خصوص: رويش ايمان حقيقي در روح خواننده – تغييرات بسيار مهم در اعتماد به نفس آنان توانمندي بسيار در مواجه شدن با مشكلات – بهبود شگرف در روابط زناشويي يك كلام مشابه و مشترك در تمام نامهها: كتاب لطفاً گوسفند نباشيد، يك داروست و يك درمانگر علمي و كاربردي انتقاد مشابه و مشترك در تمام نامه ها: اي كاش تعداد صفحات بجاي 672 صفحه 1672 صفحه بود. .شايان ذكر است: كتاب گوسفند به همراهي 35 نفر از اساتيد در گروه فرهنگي انتشارات ثامن تدوين گرديده كه 25 نفر از اساتيد مذكور در خارج از كشور بسر ميبرند و با استفاده از 20000 منبع علمي كه بعد از حروفچيني تعداد صفحات آن بالغ بر147 صفحه مي شد كه به منظور گريز از بزرگنمايي و پرهيز از ملال شما عزيزان حذف گرديد. منابع شامل: آخرين سخنراني هاي اوشر، آنتوني رابينز، دستنوشتههاي اسكاول شين، مزامير داود، ترانههاي حضرت سليمان – اناجيل چهارگانه، قرآن كريم، سخنان معصومين و آخرين پديدههاي علمي روانشناسي امروز دنيا مي باشد...

تعداد بازدید از این مطلب: 132


نویسنده : فتاحی مسئول کتابخانه
تاریخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394
نظرات

تعداد بازدید از این مطلب: 147


نویسنده : فتاحی مسئول کتابخانه
تاریخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394
نظرات

“اين رمان، به ظاهر توصيف ماجراهاي معمولي و ساده‌ي زندگي آدم‌هاست، اما در اصل “حماسه‌اي فلسفي است، زندگي نامه‌ي دو نسل است، نسلي كه براي فرار از دشواري‌ها و تعصب‌هايي مذهبي و اجتماعي به امريكا مهاجرت كرده و نسلي كه در طلوع قرن بيستم،در ميان تحولات و پيشرفت‌ است”
اگر جان اشتاين بك در سراسر عمر ادبي خود جز كتاب شرق بهشت چيز ديگري ننوشته بود باز هم شايسته و سزاوار همه ي شهرت و افتخاري بود كه نصيبش شد.حماسه فلسفي و انساني عظيمي كه همه بشريت را در خود گنجانده ، از بدو خلقت تا امروز، ماجراهايي كه پس از خوردن ميوه ي درخت بر سر فرزندان آدم آمده و تا ابديت ادامه دارد. شرق بهشت به رغم گذشت سالها هنوز هم جزو پرخواننده ترين ده كتاب بزرگ آمريكاست.

تعداد بازدید از این مطلب: 169


نویسنده : فتاحی مسئول کتابخانه
تاریخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394
نظرات

  مردی به پیامبر خدا ، حضرت سلیمان ، مراجعه کرد و گفت ای پیامبر می خواهم به من زبان یکی از حیوانات را یاد دهی .

سلیمان گفت : توان تحمل آن را نداری .اما مرد اصرار کرد .سلیمان پرسید: کدام زبان ؟ جواب داد زبان گربه ها ،چرا که در محله ما فراوان یافت می شوند .

 سلیمان در گوش او دمید و عملا زبان گربه ها را آموخت.

روزی دید دو گربه با هم سخن می گفتند .یکی گفت غذایی نداری که دارم از گرسنگی می میرم .دومی گفت نه ،اما در این خانه خروسی هست که فردا می میرد ،آن گاه او را می خوریم .

 مرد شنید و گفت ،به خدا نمی گذارم خروسم را بخورید ،آنرا خواهم فروخت .و فردا صبح زود آنرا فروخت .

گربه آمد و از دیگری پرسید آیا خروس مرد؟ گفت نه ،صاحبش فروختش ،اما،گوسفند نر آنها خواهد مرد و آنرا خواهیم خورد .

 صاحب منزل باز هم شنید و رفت گوسفند را فروخت .گربه گرسنه آمد و پرسید آیا گوسفند مرد ؟ گفت نه ،صاحبش آن را فروخت .اما صاحب خانه خواهد مرد و غذایی برای تسلی دهندگان خواهند گذاشت و ما هم از آن می خوریم !!

  مرد شنید و به شدت برآشفت .نزد پیامبر رفت و گفت گربه ها می گویند امروز خواهم مرد ! خواهش می کنم کاری بکن .

پیامبر پاسخ داد : خداوند خروس را فدای تو کرد اما آنرا فروختی ،سپس گوسفند را فدای تو کرد آن را هم فروختی پس خود را برای وصیت و کفن و دفن آماده کن .!

 

حکمت این داستان :

خداوند الطاف مخفی دارد ، ما انسانها آن را درک نمی کنیم .او بلا را از ما دور می کند ،و ما با نادانی خود آن را باز پس می خوانیم .«پس بر ماست که امورمان را به خدا بسپاریم .»

 

تعداد بازدید از این مطلب: 146


نویسنده : فتاحی مسئول کتابخانه
تاریخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394
نظرات

تعداد بازدید از این مطلب: 165


نویسنده : فتاحی مسئول کتابخانه
تاریخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394
نظرات

تعداد بازدید از این مطلب: 137


نویسنده : فتاحی مسئول کتابخانه
تاریخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394
نظرات

 در اين كتاب علاوه بر سرگذشت زندگاني انبياء، مطالبي به‌صورت «نكته» درباره بعضي از آنان درج و به بعضي از احوالات يا موارد مهم زندگاني آنها اشاره شده است. 

اين اثر كه به صورت كلي‌نويسي است، به نسب هر يك از انبياء نيز پرداخته و آنها را درج كرده است و پژوهشگراني كه به مطالعه نسب انبياء علاقه دارند، مي‌توانند مطالب موردنظرشان را از اين كتاب استخراج كنند. 

پايان‌‌بخش كتاب، علاوه بر كتاب‌نامه، شامل عكس‌هاي رنگي از كعبه، مدينه منوره، كشتي و طوفان حضرت نوع(ع)، داستان ابراهيم(ع) و ذبح اسماعيل(ع)، داستان حضرت موسي(ع) و شكافته شدن رود نيل و ... است

تعداد بازدید از این مطلب: 116


نویسنده : فتاحی مسئول کتابخانه
تاریخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394
نظرات

,"طي سال‌هاي اخير انتشار مقالات علمي به ويژه در مجلات معتبر خارجي جايگاه ويژه‌اي در سطح دانشگاه‌هاي كشور يافته است. كشور ما هم در اين زمينه رشد نسبتا خوبي داشته و سهم خود را از توليد علم در جهان افزايش داده است و اين به خاطر آشنايي هرچه بيش‌تر پژوهشگران و دانشجويان با شيوة مقاله‌نويسي است. در يك ديد كلي مي‌توان گفت مقاله‌اي خوب و مناسب است كه از نظر ساختاري و نوشتاري ويژگي‌هاي خاصي مانند انسجام مطالب، رعايت نكات دستوري و نوشتاري و عرضه فكر و ايدة جديد را در خود گنجانده باشد. نگارندگان در كتاب حاضر شيوة صحيح مقاله‌نويسي را گام به گام مطرح و بررسي نموده‌اند. از جمله موضوع‌هاي مطرح‌شده مي‌توان به اين موارد اشاره كرد: ضرورت و ويژگي‌هاي مقالات علمي؛ شيوه‌هاي گردآوري مطالب؛ انواع مقاله؛ مراحل كلي تهيه و انتشار يك مقاله؛ مقاله‌هاي ISI و ارزيابي آنها و آشنايي با نرم‌افزار Endnote."

تعداد بازدید از این مطلب: 140


نویسنده : فتاحی مسئول کتابخانه
تاریخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394
نظرات

تعداد بازدید از این مطلب: 133


اینجا وبلاگ کتابخانه ی عمومی پروین اعتصامی شهر ایلام - وابسته به نهاد کتابخانه های عمومی کشور - هستش. از این به بعد همه خبرهای مربوط به کتابخانه رو می تونید تو این وبلاگ بخونید و دنبال کنید. واسه این که به کتابخانه ما سر بزنید بیاید خیابان پاسداران، پارک کودک، می تونید با شماره 08433338520 هم تماس بگیرید. منتظر حضور شما تو کتابخانه ی خودتون هستیم. شرایط عضویت یک قطعه عکس 3*4 کپی کارت ملی مبلغ 20هزارتومان جهت عضویت